Great Nordic
Ønsker du at kontakt os?
Vi står selfølgelig altid klar til at hjælpe dig.
Men for at gøre din informationssøgning lettere, har vi lavet en Q&A med de mest stilte spørgsmål til vores support. Her kan du, uden ventetid, muligvis finde svar på de fleste spørgsmål som du skulle have omkring os, vores produkter og webshoppen.
Skulle du mod forventning ikke finde dit svar i vores Q&A, eller finder du svaret mangelfuldt, er du selvølgelig meget velkommen til at kontakte os på mail, telefon eller over messenger på facebook, så vender vi tilbage hurtigst muligt.
Ofte stillede spørgsmål
Herunder finder du de mest hyppige spørgsmål vi får stille fra vores gæster
Skulle du ønske at sende retur, skal du kontakte os først. Dette kan du gøre gennem siden her, mail eller Facebook. Vi svarer typisk inden for 24 Timer. Vi gør opmærksom på, at hvis pakken ikke hentes af modtager, vil der blive trukket et håndteringsgebyr på refunderingen. Dette variere afhængig af leverandør.
Great Nordic har ikke selv fysiske butikker. Dog har vi forhandlere over hele landet, hvor du kan finde et udvalg af vores produkter. Har du ikke nogle i nærheden af dig? Kontakt os gerne og fortæl os hvilken butik du synes bør have vores produkter.
Vi tilbudet levering med mange forskellige leverandører. På den møde kan du helt selv vælge hvordan og hvor du vil have din pakke leveret, og med hvilken leverandør.
Som en ny ting, tilbyder vi nu fri fragt til udleveringssted på køb over 499 DKK. Du kan stadig vælge hvilken leverandør du ønsker skal levere dine produkter.
Mandag – Fredag : 10:00 – 16:00
Weekend : Lukket